Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

ΝΕΑ ΟΔΟΣ. NEA ODOS. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΝΕΑ ΟΔΟΣ
ΝΕΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ
ΝΕΑ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.

Την   1 10 2009  διέσχισα για άλλη μια φορά την εθνική οδό Αθηνών Λαμίας. Φυσικά πρώτη φορά την διέσχισα με τα καινούργια διόδια.

Έφτιαξαν ένα δρόμο όπως διαφημίζεται για να κινούμαστε γρήγορα και με ασφάλεια. Με την λειτουργία και την πρόσθεση  διοδίων  ουσιαστικά αναιρούμε την γρήγορη μετακίνηση . Κάθε 60 χιλιόμετρα μέχρι την Λαμία  είχαμε στάση 15 λεπτών περίπου για να πληρώσουμε διόδια.

Ο χρόνος διάσχισης της εθνικής οδού μέχρι την Λαμία αυξήθηκε 30 λεπτά τουλάχιστον από ότι πριν ένα μηνά. Μας μένει η ασφάλεια, αλλά με τα νεύρα των οδηγών σε έξαρση από το μποτιλιάρισμα των διοδίων  , αμφισβητείται και αυτή.



Δεν υπάρχει κανείς συγκοινωνιολόγος να τους πει ότι με τόσο λίγους σταθμούς στα διόδια  θα υπάρξει τεράστιο μποτιλιάρισμα;  Πιθανόν δεν τους ενδιαφέρει . Το μονό που τους ενδιαφέρει  προφανώς είναι να τα περνούν.  Ελλάδα η χώρα της αρπαχτης.

Δεν έχει αναρωτηθεί κανείς  τι θα γίνει τις Παρασκευές τις Κυριακές τις μεγάλες αργίες ,τα τριήμερα το καλοκαίρι.. Θα έχουμε φτιάξει ένα πανάκριβο δρόμο  απίστευτης ταλαιπωρίας με ουρές χιλιομέτρων κάθε 60 χιλιόμετρα; Θυμίζει λίγο ποντιακό ανέκδοτο.




Και τώρα αρχίζει το αδιανόητο από την πλευρά της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ που ξεπερνάει κάθε όριο και πρέπει να παρεκβεί το κράτος για να μας προστατεύσει τους πολίτες αυτής της χώρας.

Μιλάω για την 01/10/2009.  Περνώ τηλέφωνο  στο 1075 και ζητώ από την  κυρία που σηκώνει το τηλέφωνο να με συνδέσει με το τμήμα  παραπόνων της εταιρίας για να διαμαρτυρηθώ.
Μου αναφέρει ότι αυτή είναι για να προσφέρει βοήθεια σε περίπτωση που συμβεί κάτι στην εθνική οδό και ότι η εταιρία  δεν διαθέτει  τηλέφωνο και τμήμα παραπόνων.
Πραγματικά εκεί έμεινα άφωνος ,μόνο αυτό δεν περίμενα να ακούσω. Μπορώ όμως. με διαβεβαίωσε να στείλω fax  η email με το παράπονο μου  και η εταιρία θα απαντήσει.
Της διευκρίνισα ότι έχω στείλει 3 email στην εταιρία από τον Ιούνιο και δεν έχω λάβει ακόμα  απάντηση. Και ακούω από την  κυρία του 1075 το εξής τριτοκοσμικό.
Να πω το παράπονο μου προφορικά  σε αυτή και αυτή θα το μεταφέρει στην εταιρία. Εκτός από ανόητο και τριτοκοσμικό, πιστεύω ότι μας θεωρούν και  ηλίθιους.
Μετά από την επιμονή μου, μου ζήτησε το τηλέφωνο  και το όνομα μου. Θα το μετέφερε σε κάποιον υπεύθυνο και αυτός θα με έπαιρνε τηλέφωνο. Το έδωσα από περιέργεια.
Ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο.




Και ερωτώ…
Ποια είναι αυτή η Ευρωπαϊκή εταιρία που δεν έχει τμήμα  παραπόνων των πελατών της. Πραγματικά δεν γνωρίζω αν είναι νόμιμο ,πάντως ηθικό δεν είναι. Ποια είναι αυτή η σοβαρή εταιρία που γραφεί κανονικά τους πελάτες της,

Από εδώ και στο εξής όμως αρχίζω να φοβάμαι εκτός από το να αναρωτιέμαι . Κυκλοφορώ σε ένα δρόμο που εκμεταλλεύεται  μια εταιρία που δεν απαντά σε email , και δεν διαθέτει τμήμα παραπόνων. Θα  ενδιαφέρει την εταιρία αν εγώ πάθω κάτι η αν μποτιλιαριστώ στα διόδια. Σίγουρα όχι.  Γραφεί κανονικά  όλους εμάς που κινούμαστε στην εθνική οδό Αθηνών Λάμιας στα παλιά της τα παπούτσια.

Αυτή η εταιρία λέει παίρνει τα χρήματα μας  για να τα  επενδύσει σε έργα κατασκευάζοντας  την Ιόνια Οδό. Εδώ γελάμε…Εδώ δεν έχει  φτιάξει τμήμα παραπόνων και θα κατασκευάσει εθνική οδό;  Η όλη  εικόνα που αποκόμισα εγώ από την γενική συμπεριφορά της εταιρίας , μου  δίνει την εντύπωση της άπραχτης. Θεωρείται  σοβαρή , ευρωπαϊκή και άξια εμπιστοσύνης αυτή η εταιρία που κρύβεται από τους πελάτες της;
Το ΥΠΕΧΩΔΕ που είναι!!!

Θα βρεθεί κάποιος αρμόδιος να της τραβήξει το αυτί και να τη συμμορφώσει ώστε να δουλεύει σύμφωνα με τα  ευρωπαϊκά πρότυπα.
Οποίος έχει αμφιβολία ας στείλει email στο η ας προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το 1075 και να ζητήσει να κάνει παράπονα.

Τέλος, αφού θέλουν να πληρώνουμε διόδια γιατί δεν εφαρμόζουν ότι και στην Σικελία της Ιταλίας.  Μπαίνοντας (σε οποιοδήποτε σημείο) να παίρνει κάποιος μια κάρτα (ή ένα εισιτήριο) και βγαίνοντας (οπουδήποτε), να δίνει την κάρτα (ή το εισιτήριο) σε ταμία ή μηχάνημα και να καλείται να πληρώσει ακριβώς όσα χιλιόμετρα έκανε. Ούτε μποτιλιάρισμα σε διόδια προκαλεί κάθε 60 χιλιόμετρα ενώ είναι το απόλυτο δίκαιο σύστημα είσπραξης διοδίων. Αλλά είπαμε  αυτό που οι κύριοι αυτοί θέλουν είναι απλώς να τα παίρνουν και τίποτα άλλο.


ΕΛΛΑΣ   ΑΚΟΥΣ!!!!!!

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΑΙΓΙΝΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΦΑΙΑΣ ΚΑΤΑΓΕΛΛΙΑ

                                 ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ

 



Η Συγκεκριμένη πινακίδα βρίσκεται στην είσοδο του αρχαιολογικού χώρου στο ιερό  ναό της Αφαιας στην Αίγινα.

Ο Αρχαιολογικός χώρος είναι ανοιχτός από τις 08.00 μέχρι της 19.15,ενω το μουσείο που βρίσκεται μέσα στον αρχαιολογικό χώρο από της 08.30 μέχρι στις 14.15. Την δευτέρα το μουσείο είναι όλη την ημέρα κλειστό. Το εισιτήριο φυσικά παραμένει ενιαίο ανεξάρτητα αν μπορείς να επισκεφτείς το μουσείο η όχι.  Αν αυτό δεν λέγεται κλεψιά πως μπορεί να λέγεται; Δεν ντρέπονται λίγο οι υπεύθυνοι του χώρου που σκεφτήκαν αυτό.

Αν δεν μπορείτε κύριοι να κρατήσετε το χώρο ενιαία ανοιχτό να τον κλείσετε η να προσαρμόσετε το εισιτήριο ανάλογα με το τι υπάρχει ανοιχτό και διαθέσιμο για επίσκεψη. Κοροϊδεύεται τους επισκέπτες με αυτή την συμπεριφορά όχι για τα  4 ευρώ που πληρώνουν αλλά με  τον τρόπο που τα πληρώνουν.

Επισκέφτηκα το χώρο τον Οκτώβριο του 2009 και ώρα 14.30. Κυριολεκτικά έφυγα αηδιασμένος από το χώρο με την εντύπωση ότι με κορόιδεψαν. Όπως βλέπετε και στην πινακίδα εισόδου, αναφέρεται στην αρχή ο χώρος σαν ενιαίος. Το ωράριο του αρχαιολογικού χώρου με μεγάλα γράμματα ,ενώ του μουσείου με μικροσκοπικά.
Δηλαδή καθαρή παραπλάνηση. Μας θεωρείται ηλίθιους; Με τέτοια ρεζιλίκια θέλετε να αυξηθεί ο τουρισμός;

Μπράβο στον υπεύθυνο του Υπουργείου πολιτισμού στην Αίγινα, και στο Υπουργείο πολιτισμού που το ανέχεται.